Bułgaria 2012 i powtórka z podstawówki do kwadratu

Myślałem, że to zeszłoroczny wyjazd do Grecji sprawił, że czułem się jak dzieciak, nieumiejący czytać, ale dwa tygodnie w Bułgarii przekonały mnie, że rozumienie ze słuchu jako tako mam opanowane, ale czytanie chyba mi nie wychodzi.

Wszędzie dookoła cyrylica. 2 tygodnie rodzinnego wyjazdu i pierwszy raz głównym tłumaczem jest moja mama. Zakupy bez Niej nie wchodzą w grę. Produkty tylko po bułgarsku a angielski tu chyba jeszcze nie dotarł.

Wakacje nie były tak upalne, jak te pierwsze greckie, lecz opalenizna została na długo. Myślę, że gdyby nie moja kuzynka z rodziną i przebojowa ciocia, zanudzilibyśmy się na śmierć.

Pomimo wielu miłych wspomnień wyjazd nie jest przez nas wspominany jako udany. Dlaczego? Powód jest prosty. Złodziei w Warnie nie brakuje o czym przekonała się kuzynka mojej mamy.

(cdn.)

Leave a Reply

